استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه نوعی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو
سرخط خبرها

ادعای رسول‌پناه کذب بود| دریافتی بشار رسن ۹۲ درصد نشده است!

  • کد خبر: ۳۸۱۴۸
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
ادعای رسول‌پناه کذب بود| دریافتی بشار رسن ۹۲ درصد نشده است!
سرپرست باشگاه پرسپولیس ادعایی درباره دریافتی رسن داشته است که جای تأمل دارد و به نظر می‌رسد با واقعیت فاصله دارد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، بشار رسن از پرسپولیس مطالبات زیادی داشت و از آنجایی که قیمت ارز بالا رفته به همین دلیل پرداخت پول به رسن نیازمند بودجه مناسبی بود.

این در حالی است که در هفته گذشته بخشی از این پول به این بازیکن عراقی داده شد و حتی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای تلویزیونی مدعی شد که دریافتی این بازیکن ۹۲ درصد شده است!

بشار رسن، اما به این صحبت واکنش رسمی نشان نداد، اما در جمعی دوستانه گفته که ادعای رسول پناه درست نیست و او فقط ۶۵ درصد از مطالباتش را گرفته است!

به نظر می‌رسد این موضوع اگر حل نشود تبدیل به چالشی جدید بین این بازیکن و پرسپولیس شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->